fredag 19 september 2014

Bokattackerna hittills

Denna termin har jag varit trög med att lägga in titlarna för bokattackerna hittills. Därför kommer här en sammanfattning för de böcker jag varit ute i klasserna med! Ska sedan bli bättre på att lägga ut i samma vecka ni får attackerna!

20 över 7
Av Ewa Christina Johansson
Innan jag dör
Av Jenny Downham
(svensk utgåva)
Before I die
av Jenny Downham
(engelsk utgåva)
Boken Innan jag dör/Before I die finns även som film och då heter den "Before I die". Se trailern här:


Trolldomsakademien
- Eldhäxan

Av Peter Bergting
Jag minns inte
varför jag älskar dig

Av Gabrielle Zevin


Spår i sanden 
Av Nora Flygt och Torbjörn Flygt
Kallt som i graven
Av Robert Swindells
(svensk utgåva av Stone cold)
Stone cold 
Av Robert Swindells

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar