måndag 17 oktober 2016

Fullt schema på Killebäck denna veckan!

Kråkslottet kommer jag berätta
mer om på Halloweenbokpraten!
På torsdag och fredag har vi Elevens val på skolan. Det kommer bli intensivt men kul! Själv kommer jag vara med i det valet som heter "Killebäck i världen" där vi ska göra ett konstverk  som ska pryda nästan hela ena väggen i trapphuset vid caféet. Mycket jobb men jag är helt övertygad om att det kommer bli stort, coolt och maffigt. Lägger ut lite bilder från dagen här sedan på bloggen. Har ni några bra bilder från era olika grupper så maila mig så kan vi publicera dem (viktigt bara att alla som är med på bilden har skrivit under avtal på att det är ok).

Eftersom jag har så mycket inför de två dagarna så hinner jag inte heller denna vecka med några bokattacker tyvärr... Däremot håller jag på att förbereda nästa veckas Halloweenbokprat som alla anmälda klasser ska få som vanligt! Chillerummet riggas med lite läskigheter i sann halloweenanda och jag har läst riktigt många böcker från skräckhyllan som ni ska få höra mer om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar